Bolaget ska syssla med filmproduktion, animation, reklam, printkampanjer, ljudproduktioner och postproduktion (efterarbete av film). Och leverera innehåll anpassat till TV, web, biodukar, VR och spelvärlden.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 219 | 1 151 | 1 329 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 171 | 142 | 335 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 166 | 141 | 335 |
Årets resultat (tkr) | 91 | 77 | 194 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 035 | 798 | 1 040 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 219 | 1 151 | 1 329 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 171 | 142 | 335 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 166 | 141 | 335 |
Årets resultat (tkr) | 91 | 77 | 194 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 349 | 46 | 17 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 686 | 752 | 1 023 |
Tillgångar (tkr) | 1 035 | 798 | 1 040 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 395 | 305 | 327 |
Obeskattade reserver (tkr) | 327 | 281 | 241 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 155 | ||
Kortfristiga skulder (tkr) | 158 | 213 | 471 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 035 | 798 | 1 040 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 100 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 219 | 1 151 | 1 329 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 14.0% | 12.3% | 25.2% |
Soliditet | 60.9% | 63.6% | 48.1% |
Kassalikviditet | 434.2% | 353.1% | 217.2% |
Bolaget ska syssla med filmproduktion, animation, reklam, printkampanjer, ljudproduktioner och postproduktion (efterarbete av film). Och leverera innehåll anpassat till TV, web, biodukar, VR och spelvärlden.